BALTIJAS VADOŠO IZSTĀŽU RĪKOTĀJS

„Baltic Fashion & Textile RIGA 2017” pulcē lielu ārvalstu dalībnieku skaitu

1. aprīlī noslēdzās 22. starptautiskā modes un tekstila industrijas izstāde “Baltic Fashion & Textile RIGA 2017”, kurā piedalījās liels ārvalstu dalībnieku skaits – 140 uzņēmumi. To skaitā bija gan tekstilindustrijas tirgus līderi, gan jauni un daudzsološi zīmoli pavisam no 24 pasaules valstīm.

Ar šīs sezonas apģērbu un modes aksesuāru kolekcijām iepazīstināja Baltijas tirgū tikko ienākušais Ķīnas apģērbu zīmols “JNBY”, kā arī Eiropā labi zināmie “Plantier” un “Cintelli e Galluzzo”. Plašā sortimentā dažādus tekstila izejmateriālus piedāvāja itāļu audumu ražotājs “Fabric House”, viens no lielākajiem audumu izplatītājiem Ziemeļeiropā ”Falck Textile”, bet plašu mežģīņu sortimentu – prestižais “Sophie Hallette”. Neizpalika arī mājas tekstila, dzijas, ādas izstrādājumu un šūšanas aksesuāru piedāvājums. Izstādē notika arī Baltijas mēroga pirmizrāde – plašāka publika tika iepazīstināta ar “Juki” ātrgaitas taisnās vīles šujmašīnu DDL9000C un tās jaunajām iespējām.

Kopā izstādē pulcējās 203 dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Polijas, Ukrainas, Uzbekistānas, Baltkrievijas, Dānijas, Zviedrijas, Somijas, Lielbritānijas, Francijas, Čehijas, Vācijas, Itālijas, Nīderlandes, Portugāles, Spānijas, Indijas, Tunisijas, Turcijas, Pakistānas, Bangladešas un Taivānas. Apmeklētāju skaits sasniedza 9800 interesentus, to skaitā 4800 bija profesionālie apmeklētāji.

Visās trīs izstādes dienās „Baltic Fashion & Textile Riga 2017” pasākumu programmu lieliski papildināja modes skates, kurās varēja vērot modes un foto konkursa “Meļņica modi” finālistu, rokdarbu skolas “Burda Rīga”, zīmola “Varan Latvija” kolekcijas.

Savukārt seminārā “Mode un dizains: modes bizness un tendences” lektori apsprieda aktuālākās tendences un dalījās biznesa noslēpumos un niansēs. Vairāk nekā 200 apmeklētājiem bija unikāla iespēja dzirdēt pasaules līmeņa modes konsultanta Antona Della padomus ceļā uz veiksmīga zīmola eksportēšanu. Ne mazāk intriģējoša bija “Carlin Creative Trend Bureau” sieviešu, vīriešu un bērnu modes nodaļas mārketinga projektu vadītājas Luīzes Takoēnas 2018. / 2019. gada rudens un ziemas modes tendenču virzītājspēku prezentācija. Savukārt modes preču iepirkumu speciāliste, tirdzniecības un zīmolu menedžere Elīza Drāzniece stāstīja par modes zīmola izveidošanu un virzīšanu tirgū.

Neatņemama „Baltic Fashion & Textile Riga” sastāvdaļa ir kontaktbirža, kurā ik gadu tiek gūti jauni kontakti un aizsāktas sadarbības. Šogad tajā piedalījās rekordliels uzņēmumu skaits – 72 uzņēmumi no 13 valstīm – Dānijas, Turcijas, Pakistānas, Zviedrijas, Itālijas u. c.

Nākamā izstāde „Baltic Fashion & Textile 2018” notiks 2018. gadā no 5. līdz 7. aprīlim.

Izstādi rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Seko mums: www.facebook.com/ConferenceRiga/
Vairāk par izstādi: www.balticfashiontextile.com




Top