Baltijas vadošo izstāžu rīkotājs
home huntfish boat moto LAT ENG RUS
Pirkt biļetes

Izstāde iesaka:

Partneri:

Izmēģināt sporta kluba „Atlētika” fitnesa programmu!

No 13.00 interesenti ir aicināti izmēģināt sporta kluba „Atlētika” fitnesa programmu, piedalīties PLANK CHALLENGE individuālajās sacensībās un saņemt treneru konsultācijas. Ņem līdzi sporta tērpu un apavus – izbaudīsim ZUMBU, TABATU, PLANK, ROLL RELAX kopā!

ZUMBA INTERAKTĪVS 13:00-13:20 un 14:00-14:20
Latīņamerikas iedvesmota deju fitnesa nodarbība. Latino ritmi un cita pasaules mūzika liek kājām pašām kustēties. Dejot patiešām ir neticami viegli, un nemanot tas reizē ir arī labs treniņš tavam ķermenim. Zumba® kustības un mūzika ļauj aizmirst par dienas nebūšanām un atbrīvoties no visa, izņemot smaidu!

TABATA CHALLENGE 13:20-13:40 un 14:20-14:40
Augstas intensitātes intervāla treniņš-sacensības, kas apvieno intensīvu kardio un spēka treniņu, kas dedzina taukus un kalorijas, kā arī veicina vielmaiņu vairākas stundas pēc treniņa beigām. Lieliskas ziņas - tas aizņem tikai 4 minūtes, ļaujot iegūt maksimālo re-zultātu pie minimāla laika patēriņa.Tabata raunda laikā būs jāstrādā ar neiedomājamu in-tensitāti, lai izpildītu maksimālo vingrinājumu atkārtojumu skaitu četrās minūtēs. Izaicinājuma beigās tiks noteikts un apbalvots visātrākais, spēcīgākais un izturīgākais da-lībnieks. Nepalaid to garām!

ROLL RELAX EXPRESS 13:40-14:00 un 14:40-15:00
Vingrinājumu komplekss, izmantojot masāžas rullīšus (foam roller) un tenisa bumbas, kas ir neaizvietojams muskuļu ātrai atjaunošanai pēc treniņa, sāpju sajūtu mazināšanai mus-kuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai.

13:00 - 14:45:
1. PLANK CHALLENGE

Individuālās sacensības - plankas pozīcijas noturēšana maksimāli ilgi. Sacensību beigās tiks abalvots labākā reziltāta ieguvējs (14:45 Plank Challenge rezultātu paziņošana un apbalvošana).

2. KONSULTĀCIJA AR TRENERI - Paaugstini savu fitnesa IQ.
• Ar ko sākt? Kā pareizi izvēlēties grupu nodarbību priekš sevis? Ko darīt iesācējam tre-nažieru zālē?
• Cik daudz un intensīvi ir jātrenējās lai iegūtu rezultātu (minimālās rekomendācijas)
• Kādēļ ir nepieciešams sekot līdzi pulsa zonām kardio nodarbības laikā?