100 eksperti 8 konferencēs biznesa un tehnoloģiju attīstībai
Digitālās transformācijas laikmetā, kad tehnoloģiju attīstība kļūst arvien straujāka, uzņēmumu vadītājiem un tehnoloģiju profesionāļiem neatņemama darba sastāvdaļa ir jaunu zināšanu apgūšana, sekošana aktuālajām tehnoloģijām un tendencēm. Šogad “RIGA COMM 2021” – 14. un 15. oktobrī – astoņās biznesa tehnoloģiju konferencēs uzstāsies un vērtīgu informāciju sniegs vismaz 100 dažādu jomu eksperti no 12 valstīm.
Ķīpsalā notiks konferences par digitālo mārketingu, e-komerciju, influenceru mārketingu, lietu internetu (Internet of Things), mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, finanšu tehnoloģijām, kā arī viedo cilvēkresursu vadību (Smart HR) un konference par sievietēm tehnoloģiju nozarē (Women in Tech). Izpēti konferenču programmas un atrodi sev aktuālo!
“eBay”: mazajiem un vidējiem uzņēmumiem tikai ar mājaslapu nepietiek
Kāpēc globālie tirgi ir tik svarīgi eksportētājiem no mazākām valstīm? Kā “eBay” rīki veicina eksportu? – uz šiem un citiem jautājumiem e-komercijas konferencē atbildēs “eBay” globālo jaunattīstības tirgu komerciālās attīstības vadītājs Alons Pasters (Paster Alon). Pasteram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze vadošo biznesa organizāciju vadībā. Viņš ir bijis viens no Izraēlas vadošās e-komercijas vietnes “Walla! Shops” dibinātājiem, kā arī “Google” partnerības direktors un “CrazyLabs” biznesa attīstības vadītājs.
“Citic Telecom CPC”: mākslīgais intelekts – obligāts elements labākai pieredzei
Par mākslīgā intelekta sniegtajām priekšrocībām mazumtirdzniecībā Mašīnmācīšanās konferencē informēs “CITIC Telecom CPC” Eiropas pārdošanas vadītāja Jeļena Černiha (Elena Chernykh). Viņas pārstāvētais uzņēmums jau kopš 2004. gada veido savus datu kopumus (data pools), apkalpojot 14 000 pasaules uzņēmumus visā pasaulē. Tas nozīmē, ka uzņēmuma mākslīgais intelekts zina, ka, piemēram, robotu logu tīrītājs varētu būt visvairāk pārdotais produkts Nīderlandē, jo viņu mājās ir visvairāk kvadrātmetru logu. Jeļenai Černihai ir vairāk nekā 14 gadu pieredze tehnoloģiju un pārdošanas jomā, sākot no maziem un vidējiem uzņēmumiem līdz daudznacionālām korporācijām.
“Cisco”: dati ir lietu interneta dzīvības spēks
Kā uzņēmumi pareizajā laikā var droši iegūt uzticamus datus no lietu interneta (IoT) ierīcēm un pārsūtīt tos, lai iegūtu patiesu labumu un biznesa vērtību? To Lietu interneta konferencē prezentēs “Cisco” vecākais direktors lietu interneta biznesa vienībā Braiens Tantzens (Bryan Tantzen). Viņa komanda sadarbojas ar pasaules līmeņa klientiem un tehnoloģiju partneriem, lai radītu novatoriskus risinājumus ražošanas, komunālo pakalpojumu, transporta, naftas un gāzes, kā arī viedo pilsētu nozarēm.
Latvijas Banka: digitālā valūta ir ērta un droša
Centrālās bankas digitālā valūta ir kļuvusi par galveno tendenci centrālo banku attīstībā visā pasaulē. Tā nodrošinās, ka sabiedrībai joprojām ir pieejama ērta, droša un uzticama digitālā nauda. Darbs pie digitālā eiro jau ir sācies, un par to pastāstīs Latvijas Bankas Maksājumu sistēmu politikas nodaļas vadītājs Deniss Fiļipovs. Viņš atbild par maksājumu sistēmu un maksājumu instrumentu uzraudzību Latvijā, kā arī FinTech tendenču uzraudzību un jauno finanšu tehnoloģiju ietekmes uz maksājumu nozares analīzi.
“Snapchat”: paplašinātā realitāte vairs nav tāla nākotne
Par “Snapchat” kā rīku eksporta tirgu iekarošanai stāstīs “Snap Inc” pārstāve Diāna Gabrāne-Žukova, kura atbild par biznesa attīstību Centrālās Eiropas un Austrumeiropas reģionā. Patērētāji ir sajūsmā par “Snapchat” paplašinātās realitātes revolūciju, bet zīmoliem ir unikāla iespēja veicināt iesaistīšanos, uzlabot patērētāju pieredzi un palielināt ieņēmumus. Mūsdienās jau vairāk nekā simts miljoni patērētāju iepērkas paplašinātās realitātes tiešsaistē un veikalos. Diānai ir plaša pieredze, esot gan platformas, gan klienta, gan arī aģentūras pusē. Viņas specializācija ir B2B, B2C veiktspējas mārketings un zīmolvadība.