Vēl nebijusi iespēja – izej visus digitālā mārketinga ceļa posmus vienā dienā!
Kur atrast pircēju, un kā to uzrunāt? Kā jau pirmajā reizē veiksmīgi palaist Facebook reklāmu? Kā panākt, lai pircējs kļūst par patstāvīgo klientu? Atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem sniegs pieredzējuši eksperti unikālā digitālā mārketinga pasākumā “Klientu ceļš līdz pirkumam”, kas notiks 10. novembrī uz Digitālā mārketinga skatuves izstādē “RIGA COMM 2017”.
Pasākums “Klientu ceļš līdz pirkumam” ir veidota tā, lai dienas laikā secīgi izietu cauri visiem sešiem klienta ceļa posmiem un izprastu, kā pircējs tiek līdz pirkumam un kā viņu mērķtiecīgi vadīt, lai viņš pieņemtu šo soli. Katrā posmā ir atšķirīgi komunikācijas kanāli, kas palīdz patērētāju virzīt tuvāk pirkumam.
“Tikai mērķtiecīga komunikācijas kanālu izmantošana uzņēmumam sniedz vislielāko atdevi. Ja zini, kurā posmā atrodas tavs uzņēmums vai klients, ir vienkārši izvēlēties attiecīgos komunikācijas kanālus – sākot no displeja (Youtube) reklāmām un baneriem, sociālo tīklu reklāmām līdz pat tādiem rīkiem kā SEO un satura mārketingam. Izprotot digitālā mārketinga ceļu, tā dažādos posmus un attiecīgos komunikācijas kanālus, uzņēmums spēs sasniegt augstākus pārdošanas rezultātus un lietderīgi investēt esošos resursus,” ir pārliecināta vadošā digitālā mārketinga apmācību centra Latvijā un oficiālā Google mācību centra “Digital Journey” pārstāve Evita Britte.
Prezentācijas vadīs pieredzējuši digitālā mārketinga eksperti, tostarp digitālā mārketinga stratēģis Kristiāns Patmalnieks (“Infinitum”), Ieva Cimmermane (“Inspired”), Facebok reklāmas stratēģis Ralfs Goba (“Digital Journey”).
Arī izstādes pirmajā dienā, 9. novembrī, uz Digitālā mārketinga skatuves norisināsies daudzpusīgi semināri par digitālo pārdošanu un mārketinga rīkiem internetā. Pasākumi uz Digitālā mārketinga skatuves abās izstādes dienās notiks latviešu valodā. Nopērkot “RIGA COMM 2017” biļeti, Digitālās mārketinga skatuves pasākumus varēsit apmeklēt bez papildu maksas.
Vēl “RIGA COMM 2017” 9. un 10. novembrī notiks Lietu interneta (IoT) konference, “Executive Forum”, “AI ML Bots”, “Blockchain” un „Smart HR” konferences, “Horizon 2020” kontaktbirža u. c. Vairāk par “RIGA COMM 2017” pasākumu programmu http://rigacomm.com/lv/programma/
Izstādē “RIGA COMM” pakalpojumu un ražošanas nozaru uzņēmēji, valsts iestāžu un organizāciju dažādu līmeņu vadītāji un dažādu nozaru profesionāļi varēs iepazīt aptuveni 80 aktuālāko Baltijas un ārvalstu digitālo pakalpojumu sniedzēju un produktu izstrādātāju piedāvājumu, konsultēties ar zinošiem speciālistiem un kopīgi izvēlēties piemērotākos risinājumus savam biznesam vai organizācijai.
“RIGA COMM” rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. Digitālā mārketinga skatuves programma ir veidota kopā ar sadarbības partneriem – vadošo digitālā mārketinga apmācību centru Latvijā un oficiālo Google mācību centru “Digital Journey” un digitālo mārketinga aģentūru "Infinitum 8".
Biļetes
Digitālā mārketinga skatuves programmu, “AI ML Bots” konferenci un citus “RIGA COMM” notikumus, izņemot “Horizon 2020” kontaktbiržu (iepriekšēja reģistrācija), var apmeklēt, iegādājoties “RIGA COMM” biļeti. Biļete derīga visām izstādes dienām.
Biļetes cena – 15 eiro. Tuvojoties pasākumam, biļetes kļūs dārgākas. Biļetes var iegādāties izstādes mājaslapā www.rigacomm.com vai arī biļešu platformā BezRindas.lv.
Sekojiet mums:
www.facebook.com/RigaComm
www.twitter.com/RigaComm