Ātrāk, tālāk un augstāk ir mūzšeni sacensību izaicinājumi. Automobiļu pasaulē viena no populārākajām spēku samēru noskaidrošanām notiek dragreisa taisnē – kurš ātrāk no starta līnijas nonāks finišā. Nopirkt kādu itāļu superauto un uzvarēt visus koplietošanas satiksmei paredzētos sportiskos spēkratus nav liela māka. Māksla ir uzbūvēt tādu sacīkšu bolīdu jeb šajā gadījuma “dragsteru”, kam līdzi netiks neviens cits sauszemes transportlīdzeklis.
Klasisks dragsters vizuāli atgādina formulas un bagija krustojumu: priekšā tam ir mazāki un šaurāki riteņi, bet aizmugurē – milzīgi un plati. Igaunijā tapušais dragsters, kas no 19. līdz 21. aprīlim būs apskatāms “Auto Exotica” ekspozīcijā, ir aprīkots ar amerikāņu 5,3 litru V8 motoru, kas attīsta 700 zirgspēku jaudu. To visu ievietojot konstrukcijā, kas kopumā sver tikai 800 kg, tiek panākta galvu reibinoša dinamika – līdz 100 km/h tas paātrinās nieka 1,3 sekundēs, bet jau pēc 5,4 sekundēm no starta brīža tas ir sasniedzis 200 km/h. Rezultātā klasisko ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci tas veic iespaidīgās 8,7 sek.