Kristīne Dubane
Mūsdienu informācijas pārbagātībā un straujajā dzīves ritmā cilvēki saskaras ar kognitīvo disonansi – iekšēju konfliktu starp emocijām, racionāliem apsvērumiem un ārējās informācijas ietekmi, pieņemot lēmumus par nekustamā īpašuma iegādi vai pārdošanu. Kā palīdzēt klientiem atrast skaidrību un pieņemt pārliecinošus lēmumus?
Šajā diskusijā– kā nekustamo īpašumu starpnieki un attīstītāji var veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, balstoties uz uzticību, caurspīdīgu komunikāciju un emocionālo inteliģenci. Tiks pārrunāts arī par tīklošanās nozīmi nozarē, tās ietekmi uz darījumu dinamiku un klientu lojalitāti.
Diskusija sniegs praktiskus ieskatus un reālus piemērus, kā
veidot noturīgas attiecības ar klientiem un kļūt par uzticamu padomdevēju, ne
tikai pārdevēju.