MĀJA I 2025

Konferenču zāle Nr. 1

11.00–15.30

Nekustamo īpašumu profesionāļi izstādē “Māja I 2025” 27. martā konferenču zālē Nr. 1 tiksies konferencē “Cilvēks nekustamo īpašumu biznesā”, ko organizēs Latvijas Nekustamo īpašumu darījumu asociācija (LANĪDA) sadarbībā ar banku “Citadele”.

Pasākuma uzmanības centrā būs cilvēks un tā loma nekustamā īpašuma tirgū – neatkarīgi no tā, vai viņš ir pircējs, pārdevējs, attīstītājs, investors vai starpnieks. “Nekustamā īpašuma tirgus nav tikai darījumu skaits un finanšu rādītāji. Aiz katra lēmuma stāv cilvēks, viņa emocijas, pieredze un uzticēšanās. Tēmas, kas tiks aplūkotas konferencē, ir būtiskas ikvienam, kurš iesaistījies šajā dinamiskajā nozarē,” uzsver LANĪDA valdes priekšsēdētājs Aigars Šmits.

Piesaki dalību un skati programmu: ej.uz/lanida_maja25

12.10–12.30
Jauno projektu attīstītājs "Hepsor" dalīsies ar savu redzējumu par šodienas un nākotnes dzīvojamo un komerciālo nekustamo īpašumu projektiem. Kādas ir jaunākās būvniecības un attīstības tendences? Kā mainās pieprasījums un cilvēku vēlmes?
13.00–13.20
Uzņēmējs un biznesa treneris Edgars Untāls radīs Izcila nekustamā īpašumā aģenta profilu.
13.40–14.40

Mūsdienu informācijas pārbagātībā un straujajā dzīves ritmā cilvēki saskaras ar kognitīvo disonansi – iekšēju konfliktu starp emocijām, racionāliem apsvērumiem un ārējās informācijas ietekmi, pieņemot lēmumus par nekustamā īpašuma iegādi vai pārdošanu. Kā palīdzēt klientiem atrast skaidrību un pieņemt pārliecinošus lēmumus?

Šajā diskusijā– kā nekustamo īpašumu starpnieki un attīstītāji var veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, balstoties uz uzticību, caurspīdīgu komunikāciju un emocionālo inteliģenci. Tiks pārrunāts arī par tīklošanās nozīmi nozarē, tās ietekmi uz darījumu dinamiku un klientu lojalitāti.

Diskusija sniegs praktiskus ieskatus un reālus piemērus, kā veidot noturīgas attiecības ar klientiem un kļūt par uzticamu padomdevēju, ne tikai pārdevēju.

14.40–15.30
“DIVAS” improvizācijas teātris ar interaktīvu pieeju izspēlēs tipiskā nekustamā īpašuma pircēja un aģenta profilu, palīdzot labāk izprast klientu domāšanu un rīcību.