27. martā izstādē “Māja I 2025” norisināsies Latvijas Nekustamo īpašumu darījumu asociācijas LANĪDA un banka “Citadele” organizētā konference “Cilvēks nekustamo īpašumu biznesā", kas šogad izcels cilvēka lomu nekustamā īpašuma tirgū – pircēja, pārdevēja, attīstītāja, investora vai starpnieka.
Tirgus attīstība nav tikai darījumu apjomi un peļnas rādītāji, – tā ir arī cilvēku emocijas, lēmumi un pieredze. Konferencē tiks analizēti ne tikai finanšu un ekonomikas aspekti, bet arī cilvēka uzvedība, uzticība, reputācija, pirkšanas un pārdošanas paradumi.
Kur? Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsalā, Ķīpsalas iela 8, Rīga
Kad? 27. Marts no 11.00 līdz 15.30
Konferences programma
10:30–11:00 Ierašanās, kafija
11:00–11:30 ATKLĀŠANA
Konferences vadītājs: Kārlis Knēziņš, LANĪDA Stratēģiskās komitejas vadītājs
Galvenās tēmas un diskusijas1. Ekonomikas un tirgus attīstības perspektīvas
Šajā sesijā eksperti apskatīs ekonomiskās tendences un to ietekmi uz nekustamo īpašumu sektoru.
2. Jaunie nekustamo īpašumu projekti un tirgus transformācija
12:30–13:00 PAUZE
3. Klientu uzvedība, pārdošana un reputācija nekustamo īpašumu tirgū
13:40–14:40 Diskusija “Pārdošanas stratēģijas un uzticības veidošana”
Mūsdienu informācijas pārbagātībā un straujajā dzīves ritmā cilvēki saskaras ar kognitīvo disonansi – iekšēju konfliktu starp emocijām, racionāliem apsvērumiem un ārējās informācijas ietekmi, pieņemot lēmumus par nekustamā īpašuma iegādi vai pārdošanu. Kā palīdzēt klientiem atrast skaidrību un pieņemt pārliecinošus lēmumus?
Šajā diskusijā pievērsīsies tam, kā nekustamo īpašumu starpnieki un attīstītāji var veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, balstoties uz uzticību, caurspīdīgu komunikāciju un emocionālo inteliģenci. Tostarp pārrunās arī par tīklošanās nozīmi nozarē, tās ietekmi uz darījumu dinamiku un klientu lojalitāti.
Tiks apskatīts:
• Kā atšķirt nozīmīgo no nenozīmīgā informācijas troksnī un palīdzēt klientiem izdarīt pamatotus lēmumus?
• Kā uzticība un attiecību veidošana kļūst par izšķirošo faktoru nekustamo īpašumu biznesā?
• Kādas stratēģijas un rīki palīdz veidot ilgtermiņa saikni ar klientiem un partneriem?
• Kā tīklošanās un attiecību kapitāls ietekmē pārdošanas rezultātus un profesionālo izaugsmi?
Diskusija sniegs praktiskus ieskatus un reālus piemērus, kā veidot noturīgas attiecības ar klientiem un kļūt par uzticamu padomdevēju, ne tikai pārdevēju.
Moderators: Aigars Šmits, LANĪDA valdes priekšsēdētājs
Dalībnieki:
14:40–15:30 Interaktīvs skatījums uz pircēja un aģenta profilu
"DIVAS" improvizācijas teātris ar interaktīvu pieeju izspēlēs tipiskā nekustamā īpašuma pircēja un aģenta profilu, palīdzot labāk izprast klientu domāšanu un rīcību.
________________________________________
Kam šī konference ir domāta?
Šī konference piedāvās dziļāku ieskatu ne tikai skaitļos un statistikā, bet arī cilvēku lēmumu pieņemšanas procesos, emocijās un uztverē. Dalībniekiem būs iespēja uzzināt jaunākās tirgus tendences un diskutēt ar nozares ekspertiem par nākotnes izaicinājumiem un iespējām.
Ieejas kartes iegādājamas platformā "Mobilly".
Reģistrācija "Zoom" obligāta! Reģistrēties!